Vítejte v rezervačním systému Estetického centra ToWell Praha
Registrovat se do ToWell Praha
Při vytváření více objednávek je nutné provést přihlášení nebo registraci. Pokud jste u nás poprvé, a budete si vytvářet více než jednu objednávku, zaregistrujte se, prosím. Ve svém účtu můžete následně spravovat své rezervace.
Přihlásit se do svého účtu
Pokud jste u nás již registrováni, pro vytvoření dalších objednávek se přihlaste, prosím.
Důležité informace k objednání
1) Mohu svůj poukaz/voucher využít i po skončení platnosti?
V případě, že nestíháte zakoupené služby využít v době platnosti, obraťte se na nás před koncem platnosti na e-mailu praha@towell.cz. Platnost vám rádi na základě zaslané žádosti prodloužíme. Bez předchozího prodloužení e-mailem není možné ošetření po platnosti čerpat. Propadlé vouchery/poukazy vám bohužel nebudou akceptovány.
2) Mohu svou objednávku předem zrušit?
Své objednávky můžete rušit nejpozději 12 hodin před začátkem rezervace přes svůj účet na www.towell.cz (sekce "On-line rezervace") nebo skrze odkaz v potvrzovacím e-mailu, který vám byl zaslán při vytvoření rezervace. Pokud svou rezervaci včas nezrušíte a na termín se nedostavíte, ošetření automaticky propadá. Pokud byste si chtěli zmeškané a dostatečně předem neomluvené ošetření nahradit, je možné uhradit storno poplatek při rezervaci na 30 min - 200 Kč, při rezervaci na 60 min - 400 Kč a při rezervaci na 90 min - 600 Kč. V případě, že se na svou rezervaci nedostavíte bez předchozího odhlášení opakovaně, váš účet bude pro další objednávání zablokován a všechny vaše budoucí rezervace vám budou stornovány.
3) Jak mám postupovat, když nestihnu objednávku zrušit ve stanového lhůtě nebo na rezervaci zapomenu?
Pokud na svou objednávku zapomenete či ji nestihnete ve stanovené lhůtě zrušit a budete mít zájem o náhradní termín, kontaktujte nás, prosím, neprodleně na e-mailu praha@towell.cz. Zajisté se pokusíme najít řešení, aby vám ošetření nepropadlo. Pokud nás kontaktujete až po termínu Vaši návštěvy, bude Vám nabídnuta možnost náhradního termínu pouze na základě úhrady poplatku za zmeškání rezervace. Bez přímého kontaktování není možné zakoupené ošetření v případě zmeškání rezervace opakovaně využít.
4) Je třeba přijít na ošetření s předstihem?
Na ošetření prosím docházejte alespoň 5-10 minut před začátkem samotné rezervace. Při pozdním příchodu vám nemůžeme garantovat dodržení délky ošetření.